HTML

Concept Cars

A legszebb, legfurcsább, legújabb, legformabontóbb tanulmányautók leírásai egy helyen!

Friss kommentek

Címkék

1958 (1) 1968 (1) 2009 (10) 2010 (5) 250 (1) aston (1) atomenergia (1) audi (2) autóshow (1) berlinetta (1) bertone (1) bugatti (1) cadillac (1) car (1) citroen (1) compact (1) coupe (2) cygnet (1) detroit (3) edag (1) elektromos (6) észak amerikai (1) e tron (2) ferrari (1) ford (1) frankfurt (7) ft ev (1) galibier (1) geneva (1) gmc (1) granite (1) hibrid (2) hyundai (1) ii (1) ix metro (1) koncepció (17) light (1) mantide (1) martin (1) mini (1) nemzetközi (1) new (1) nucleon (1) open (1) p5 (1) p6 (1) platinum (1) renault (2) retro (2) revolte (1) shanghaj (1) source (1) speciale (1) tokió (1) toyota (1) twizy (1) volkswagen (1) xts (1) ze (2) zoe (1) Címkefelhő

Firka

jégkorong - Online játékok - Élvezd a győzelem ízét! Végzetúr ingyenes játék

Szerzők

Volkswagen New Compact Coupe

Trakk 2010.01.31. 16:34

Új lépcsőshátú modelljének előzetesét mutatta be a Volkswagen a Detroiti Autószalonon. A New Compact Coupé kétajtós, de a szériagyártmány a Jetta utódja lesz az észak-amerikai piacon.

Kétajtós kompakt kupét mutatott be a Volkswagen a Detroiti Autószalonon. Az egyszerűen csak New Compact Coupé névre keresztelt kétajtós, lépcsőshátú modell egyáltalán nem futurisztikus, sőt, nagyon is szériaérettnek tűnik. A Scirocco mellett azonban nincs sok szüksége a márkának másik kompakt kupéra, a magyarázat ennél egyszerűbb. Az NCC nem más, mint az észak-amerikai piacra szánt négyajtós lépcsőshátú újdonság előzetese, csak éppen sokkal vonzóbb, kupé karosszériával. Az új típus a Jetta utódja lesz az Egyesült Államokban.

A 4,54 méter hosszú, 1,78 méter széles és 1,41 méter magas karosszéria nem meglepő módon az Audi A5 vonalvezetésére hasonlít. Frontrésze szinte egy az egyben ilyen lesz a Jetta utódjának, míg a hátsó lámpák inkább az Audi világítótesteire hasonlítanak. Utastere négyszemélyes, a műszerfal kialakítása sokkal egyszerűbb, mint a mai Volkswagen modelleké. A szabályos vonalakkal határolt műszerfal elsősorban az észak-amerikai igényeknek megfelelően készült.

Hibrid hajtásláncot szerelt az NCC karosszériája alá a Volkswagen. Az 1,4 literes turbós TSI benzinmotor 150 lóerőre képes, míg a hozzá kapcsolódó elektromotor 27 lóerős teljesítményű, táplálásáról lítium-ion akkumulátor gondoskodik. A két motorhoz a hétsebességes, dupla kuplungos DSG váltót kapcsolták, ami így rendkívül takarékossá teszi a kocsit. Az átlagos mérési cikluson 4,2 l/100 km-es fogyasztást értek el, 98 g/km-es széndioxid-kibocsátással. Ez meglehetősen figyelemreméltó, hiszen az NCC egyébként 8,6 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 227 km/óra.

Nem az NCC szériaváltozata lesz a Volkswagen első hibrid modellje, azt ugyanis valamelyik SUV alapjára építik majd. A tanulmányautó azonban nem csak azt mutatja meg, milyennek képzeli a hibrid hajtást a VW a kompakt méretosztályban, hanem várhatóan a Jetta utódját is előrevetíti.

Forrás: autovalaszto.hu

Képek:

Címkék: hibrid volkswagen detroit koncepció new 2010 compact coupe

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://conceptcars.blog.hu/api/trackback/id/tr191717285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása